tiistai 9. huhtikuuta 2019

Maanantain kirjekuoriVUORI

Eilen oli ihan mahtava mennä kotiin, kun oven avatessani tämä iso kasa kirjekuoria vain valahti jalkoihini! Miten mielettömän ihanaa saada kirjeitä ja vielä näin paljon kerralla! Maanantait tunnetusti muutenkin ovat vähän niin ja näin, mutta kyllä tällainen näky piristää mitä tahansa päivää!


 Tämän ihanan nelikon sain Blind Swapista, Susie USAsta!

 Ihana Else, Suomesta, lähetti tämän kirjeen minulle! Tämä oli ihan normaali vaihto.

 Tämän ihanan ja samalla vähän pelottavan Voodoo nallukan minulle lähetti ihana Amber, USAsta!!

 Tämä kortti saapui Ranskasta asti! Tämän söpön kortin minulle taiteili Alexia! Kielimuuri meinasi välillä olla viestittelyssä, kun hän kirjoitteli minulle Ranskaa, heh. Mutta onneksi on Googlen kääntäjä apuna näissä. Merci à lui!

 Hannan kanssa vaihdoimme myös kortit ja tämä saapui USAsta minulle vihdoin! Herttainen ATC ja extrana kivat paperit!

Carolinelta Kanadasta sain tämän kauniin ATC:n jonka häneltä olin ruinannut! Extrana sain hauskat vaatemallinuket (Miksikä näitä nyt kutsutaan?) joista toiseen hän oli hauskasti tehnyt valmiiksi jo mekon! Sekä ikkunasta kurkkiva hauva!

Michelle USAsta lähetti tämän super mahtavan Supermies kortin minulle kera hauskojen extrojen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti